Въпроса ми е такъв.По каталог от 70 ампера до 130 ампера са подходящи за 156 2.4 жтд.Моя е 74 амперов...та като се пусне перката за охлаждане имам чувството че колицата е малко по-тромава и по-бавна.Внушавам ли си или има нещо.Абе знам че акумулатора за дизелите е доста важен,но ми е много интересно каква му е ролята(освен че палиш,фарове и т.н)
Известие
Collapse
No announcement yet.
Каква е ролята на акумулатора при дизелите( 156 2.4 жтд)
Collapse
X
-
За дизела наистина е най-важен стартовия ток, понеже на двигателя му трябва повече мощност дравнено с бензинов, което води до по-дълбок разряд.
По принцип ролята на акумулатора е да стартираш колата и когато е в покой (не е запалена) да осигурява необходимия ток ако има включени консуматори на ток - аудио, фарове и т.н.
Относно въпроса за перките - няма връзка. След като двигателя запали и работи акумулатора единствено приема ток - тоест се зарежда. Всички консуматори вече не теглят ток от акумулатора.
http://www.monbat.com/monbat.php?mb_men ... 1&page=faq
Comment
-
За дизела наистина е най-важен стартовия ток, понеже на двигателя му трябва повече мощност дравнено с бензинов, което води до по-дълбок разряд.
По принцип ролята на акумулатора е да стартираш колата и когато е в покой (не е запалена) да осигурява необходимия ток ако има включени консуматори на ток - аудио, фарове и т.н.
Относно въпроса за перките - няма връзка. След като двигателя запали и работи акумулатора единствено приема ток - тоест се зарежда. Всички консуматори вече не теглят ток от акумулатора.
http://www.monbat.com/monbat.php?mb_men ... 1&page=faq
Comment
Comment